دانلود آهنگ مدینه مرتضی اسکندری
اطلاعات کاربری


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
خبرنامه
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



موضوعات
لینک دوستان
نویسندگان
دیگر موارد

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 42
بازدید دیروز : 9
بازدید هفته : 42
بازدید ماه : 115
بازدید کل : 74198
تعداد مطالب : 63
تعداد نظرات : 1
تعداد آنلاین : 1

http://uppop.ir/user/signup/ref:24

‎کلیک کن فیلم تماشا کن‎

Iranbloglist.com
آمار وب سایت

آمار مطالب

:: کل مطالب : 63
:: کل نظرات : 1

آمار کاربران

:: افراد آنلاین : 1
:: تعداد اعضا : 1

کاربران آنلاین


آمار بازدید

:: بازدید امروز : 42
:: باردید دیروز : 9
:: بازدید هفته : 42
:: بازدید ماه : 115
:: بازدید سال : 243
:: بازدید کلی : 74198
دانلود آهنگ مدینه مرتضی اسکندری

 Morteza%20Eskandari%20 %20Bidaram%20Kon دانلود آهنگ جدید مرتضی اسکندری با نام مدینه

دانلود آهنگ جدید مرتضی اسکندری با نام مدینه با بالا ترین کیفیت
ترانه : یغما گلرویی ، آهنگ : کارن همایونفر
این آهنگ تیتراژ سریال مدینه می باشد.

برای دانلود تیتراژ به ادامه مطلب مراجعه کنید …

 

متن آهنگ جدید مرتضی اسکندری با نام مدینه :

بیدارم کن بیدارم کن از کابوسی که دم به دم با من میاد

بیدارم کن از تصویر یه برگ سبز تو چنگ باد

بیدارم کن از این وحشت بیدارم کن

فانوسم باش ، فانوسم باش تو تاریکی که لحظه لحظه با منه

فانوسم باش وقتی این شب ستاره ها پیشمه

فانوسم باش تو این عادت نازنین دلم

با من باش آغاز تو صدای تو صدای شهر بی صداست

لبخند تو خلاصه ی ترانه هاست

دستای تو برای زخم من دواست بیدارم کن

من و ببر که خسته ام که خسته از سیاهی

من و ببر به سمت صبح من و ببر به سمت نور

به سمت نور

بیدارم کن بیدارم کن از کابوسی که دم به دم با من میاد

بیدارم کن از تصویر یه برگ سبز تو چنگ باد

بیدارم کن از این وحشت بیدارم کن

MP3 – 320

Morteza Eskandari – Bidaram Kon

MP3 – 128

Morteza Eskandari – Bidaram Kon

آهنگ جدید مرتضی اسکندری با نام مدینه


تعداد بازدید از این مطلب: 1149
برچسب‌ها: آهنگ , جدید ,
|
امتیاز مطلب : 15
|
تعداد امتیازدهندگان : 3
|
مجموع امتیاز : 3

نویسنده : taha 0081
تاریخ : جمعه 20 تير 1393
نظرات
مطالب مرتبط با این پست

می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








درباره ما
به وبلاگ من خوش آمدید.برای مطالب جدیدتر و دانلو نرم افزر به این وب سر بزنید. www.bia2friends.blogfa.com
منو اصلی
صفحات
پیوندهای روزانه
آرشیو مطالب
مطالب تصادفی
مطالب پربازدید